Friday 3 October 2014

rugsėjo 28 12:25 vietos laiku


aš tiek jaudinausi, kaip man pavyks padaryti tokį didelį persilaužimą savo gyvenimę. palikti draugus, šeimą, namus ir atvažiuoti čia.

pabuvau penkias dienas, ir galiu pasakyti, kad tai buvo geriausias sprendimas, kokį tik galėjau pasirinkti. čia verda gyvenimas kiekvieną dieną. žmonių paprastą pirmadienio popietę mieste kaip per jūros šventę. čia nėra keista tiesiog atsisėti aikštės viduryje ant laiptų ir žiūrėti į žmones ar klausytis muzikos, nes taip daro dauguma. čia gali eiti į klubą pasidažiusi tik tušu ir šokti vidury salės ir visi šypsosis, net prisijungs. čia nereikia apsimesti kitokia. čia gali būti savimi. šiandien vakare vaikščiodama palei kanalą, gerdama kavą, netgi pagalvojau, kad per šias kelias dienas aš nė karto nepasijaučiau blogai dėl savo figūros ar kitų flaws. 
draugas klausė, ar nors truputį jaučiuos home sick, ir tikrai sau nemeluojant, visiškai ne.
šią akimirką aš taip džiaugiuosi, kad nepasilikau Vilniuje, jūs nė neįsivaizduojat.




(lab coat)



The Cathedral


The Victoria Square


mano namučiai 
(flat 32, floor 5, room 4)


oazė 


o2 academy



4 comments:

  1. Ugne, kaip aš džiaugiuosi!!! Esi tikrai labai šauni panelė, sėkmės tau tenai! :))

    ReplyDelete
  2. Tu nusipelnei šito!! Nors ir širdį spaudžia, taip pavydžiu, bet dar labiau džiaugiuos už tave :))))

    ReplyDelete
  3. mano bloggeres chikitos, ačiū JUMS! :*** rimtai, blogas buvo svarbi vieta šiuos metus, tie keli komentarai tiek daug jėgų suteikė, kad realiai nežinau, ar čia būčiau, jei ne tai. AČIŪ.

    ReplyDelete
  4. Ech, geras pažįstamas jausmas. Nauji horizontai visada į naudą ;)

    ReplyDelete